Ajánló

jegyezz meg

Gyors ellenőrző csekklista 6 pontban

cheklista-dima

Napjainkban az internetes jelenlét nélkülözhetetlen a sikeres üzletmenethez, és a növekvő eredmények produkálásához. Nem véletlen, hiszen a világháló segítségével ezrekhez eljuthat az Ön által kínált termék vagy szolgáltatás híre, és azonnal friss információkkal szolgálhat az érdeklődők számára. Természetesen a keresőoptimalizálás, a szövegírás és az online marketing témaköre mellett sem mehetünk el, hiszen ezekkel juttathatjuk a honlapot előkelő pozícióba, de van még néhány olyan elsőre aprónak tűnő dolog, beállítás, amelyek bizony sokkal többet nyomnak a latba, mint azt hinnénk. A dima tárhely szakértő szakemberei szerint is érdemes rászánni fél órát arra, hogy átnézze mit közvetít Önről weboldala, és hogyan tudná ezt a képet még inkább személyre szabni, persze kielégítve ezzel a vásárlói oldalon felmerülő kérdéseket is.

Nézzük, melyek azok a területek, melyek mellett semmiképpen nem mehet el!

1. Pontos, többféle elérhetőség
Talán a legtöbb rosszat azzal teheti saját maga ellen, ha nem tünteti fel a weboldalon saját elérhetőségét. Egy e-mail cím a legtöbbször nem elég meggyőző, és az érdeklődők nem is számíthatnak azonnali válaszra ilyen úton. A telefonszám mellett a cég postacíme is fontos, hogy helyet kapjon az oldalon, hiszen ha ezeket nem találja meg a potenciális vásárló, ügyfél néhány másodpercen belül, a legegyszerűbb számára más szolgáltató után nézni, és továbbkattintani.

2. A termékek, szolgáltatások ismertetése
Nem elég pusztán egy-két hangzatos mondat, és az árak ismertetése. Fontos, hogy az érdeklődők minél több információhoz hozzájuthassanak az Ön által kínált termékről, szolgáltatásról. Legjobb, ha az újdonságok külön menüpontban kapnak helyet, és nem árt, ha blog is szól arról, miért hasznosak a termékek, szolgáltatások, konkrétan milyen igény kielégítésére alkalmasak. A témát alaposan körüljárva, profi szövegíróval végeztetve a blogolást, biztos lehet abban, hogy bizalommal fordulnak majd cégéhez az érdeklődők.

3. Bemutatkozás
Míg egykoron a cég több éves múltja, és az elért eredmények voltak a legfontosabb információk, melyeket minden weboldalon szerepeltettek a tulajdonosok, addig mára fontosabb, hogy arc is társuljon a vállalkozáshoz. Ez nem csak bizalmat ébreszt az érdeklődőkben, de talán saját példájából is tudja, hogy egy ismerős archoz szívesebben fordul, mint egy csak számokban és adatokban ismertetett szolgáltatóhoz.

4. Rendszeres frissítés
Fontos, hogy ne csak a szöveges tartalom legyen mindig új és információban gazdag, hanem a kezdőoldal tartalma is. Helyezze el az akciós ajánlatokat, alakítsa a kezdőoldalt az évszaknak, aktualitásoknak megfelelően. A rendszeres frissülés elhanyagolása akár az eredményességre is rányomhatja bélyegét.

5. Számít a Google véleménye!
Nem csak a keresőoptimalizálás segítségével elérhető találati helyekről van szó, hanem a weboldalra mutató linkekről, és a Google rangsorolásáról is. A dima.hu tapasztalatai is azt mutatják, hogy sok esetben a weboldal képviselte cégről már azelőtt kialakul az érdeklődőkben valamilyen kép, mielőtt még az oldalra kattintanának. Nem árt, ha tisztában van azzal is, a konkurencia site-ja miként néz ki, de az egyediségre mindenképpen törekednie kell.

6. Ellenőrizze a design-t!
Fontos a megjelenés, kifejezetten azoknál a weboldalaknál ajánlott rendszeresen ellenőrizni azt, amelyeknél egy-egy új cikk megzavarhatja a képet. Már egy apró elcsúszás is riasztóan hathat az internetezőkre. Célszerű több böngészővel is leellenőrizni, hogy minden a helyén van-e, valamint utána lehet nézni a látogatói statisztikában is, hogy milyen böngészőt használnak leggyakrabban a látogatók. Hasonlóképp nem mehet el a mobilos nézet kérdése mellett sem. Ez nem csak a Google rangsorolása miatt lényeges, hanem a látogatói elégedettség okánál fogva is.

Elegendő csupán fél órát rászánnia arra, hogy a felsoroltakat időnként ellenőrizze. Az odafigyeléssel honlapja valóban úgy néz majd ki, hogy méltón képviseli az Ön által kínált terméket, szolgáltatást és megbízhatóságot. Mindez fontos lépés az üzleti sikerek, és a hosszú távú eredmények érdekében.

Copyright 2003-2021. Minden jog fenntartva. A Párom.hu név és logo az Egyesült Társkereső Szolgáltatások Kft. bejegyzett védjegye.

A nyomtatott oldal webcíme: https://www.szenakazal.hu/prcikk_Gyors_ellenorzo_csekklista_6_pontban_a20.html
Nyomtatás dátuma: 2021-05-14 15:23:03